Dom Pomocy Społecznej w Jedlance serwis informacyjny
STRONA GŁÓWNA
  • Dane adresowe
  • Charakterystyka Domu
  • Dni i godziny otwarcia
  • Struktura organizacyjna
  • Regulamin DPS
  • Statut DPS
  • GOSPODARKA FINANSOWA
  • Mienie jednostki
  • Zamówienia publiczne
  • Informacje / Ogłoszenia
  • Sprawozdania
  • SPRAWY ORGANIZACYJNE
  • Ogłoszenia o naborze
  • Wyniki konkursów
  • REJESTRY, EWIDENCJE, ARCHIWA
  • Rejestry / Ewidencje / Archiwa
  • PORADNIK INTERESANTA
  • Wykaz pracowników uprawnionych do załatwiania spraw
  • Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza
  • SERWIS
  • rejestr zmian
  • statystyki odwiedzin
  • instrukcja obsługi
  • redakcja BIP
  • administracja stroną BIP
  • Strona internetowa Powiatu Radomskiego
    Strona internetowa Powiatu Radomskiego
    PORADNIK INTERESANTA   \  ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA

      Elektroniczna skrzynka podawcza

    Elektroniczna skrzynka podawcza na platformie ePUAP:

    Elektroniczna skrzynka podawcza na platformie ePUAP

    W celu złożenia dokumentu do Domu Pomocy Społecznej w Jedlance konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP.
    Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do DPS:

    1.      Przekazanie dokumentu poprzez wypenienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego;

    2.      Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy Domu Pomocy Społecznej w Jedlance (8:00-15:00) do księgowości  mieszczącej się w pokoju nr 14 w Jedlance na następujących nośnikach danych:

    a.       Dyskietka 1,44 MB

    b.      Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0

    c.       Płyta CD-RW

    Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.

    Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Domu Pomocy Społecznej w Jedlance:

    4.     Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes lub profilem zaufanym.

    5.     Akceptowalne formaty załączników to:

    §         DOC, RTF

    §         XLS

    §         CSV

    §         TXT

    §         GIF, TIF, BMP, JPG

    §         PDF

    §         ZIP

    6.     Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.

    7.     Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.

      udostępnił Ewa Kowalczyk dnia 2013-03-13 inf |  zmiany |  statystyki |  góra 


    Biuletyn Informacji Publicznej v1.0 góra